ЕНЕРГО-ПРО предоставя възможност за допълнителен 10-дневен срок на своите битови клиенти, в който те могат да заплатят сметките си за електроенергия с падеж след 13 март 2020 г . Целта е избягване на струпване на много хора в клиентските центрове на компанията. Съгласно нормативните изисквания в момента периодът за плащане на сметки за електроенергия след отчета на средствата за търговско измерване  е 10 дни. Сега, този период ще бъде удвоен.

ЕНЕРГО-ПРО напомня на клиентите, че освен в брой, плащанията мога да бъдат ивършени по банков път чрез директен дебит, банкомат или с платежно нареждане; по интернет чрез електронно банкиране през сайта на обслужващата банка или през системата за електронно плащане еРау.bg. В случай, че клиент има затруднение да погаси дължимата сума за електроенергия, компанията предлага варианти за разсрочване според индивидуалния случай.

За клиентите, които нямат възможност да ползват алтернативните начини за плащане, ЕНЕРГО-ПРО напомня, че всички центрове за обслужване на компанията работят с намалено работно време от 8 до 14 ч. с обедна почивка от 12 до 12.30 ч. за дезинфекция. Посещението в клиентските центрове става при нова организация, като в помещението се допускат само толкова клиенти, колкото са работещите гишета, а останалите следва да изчакват своя ред извън клиентския център.

ЕНЕРГО-ПРО отново призовава своите клиенти да посещават обществени места, каквито са клиентските центрове на компанията, само при крайна необходимост, както и да използват другите канали за комуникация, като телефон и имейл, информация за които е налична в секция контакти в сайта на дружеството.